Avui en dia, qualsevol guerra a qualsevol lloc no haurien de tenir lloc. Tot i que malauradament hi han altres guerres actives, la d'#Ucraïna, està copsant gran part de les noticies. Sempre, la pitjor part són les conseqüències humanes amb tot el que comporta.
Sense pretendre desviar l'atenció i preocupació de les conseqüències a la població civil, avui ha sortit la noticia confirmada pel Ministre Kuleba en el seu Twitter (https://lnkd.in/dmy8BFtm) sobre la destrucció de l'An-225 (#MRIYA) què és l'avió més gran del Món amb un pes net equivalent a una massa de 285.000 Kg i una massa màxima d'enlairament de 640.000 kg amb una càrrega màxima de 250.000 kg.
L'#Antonov An-225 Mriya va ser dissenyat per dur a terme operacions militars i civils en les pitjors condicions meteorològiques. Inicialment, va ser dissenyat per portar els coets de propulsió i el transbordador espacial Buran (https://lnkd.in/dQ8dYX-t),
com a part del Programa Buran. Està equipat amb un sistema de tren d'aterratge de 32 rodes més quatre rodes, al tren de direcció del davant.
Està propulsat per sis motors turbofan Ivchenko Progress Lotarev D-18T de tres eixos, cadascun dels quals pot produir una empenta màxima de 229,5 kN. L'An-225 Mriya pot volar amb una velocitat màxima de 850 km/hora. La velocitat de creuer és de 800 km/h. L'autonomia de l'aeronau varia entre 4.000 km i 15.400 km.
Aquest avió, te una velocitat de creuer relativa al aire de 800 km/h i pot recorre 15.400 km ple de combustible o només 4.000 km amb la càrrega màxima.
L'enginyer que va estar al davant del projecte An-225, va ser en Nikolay Kalashnikov.
És un avió que vola poc, bàsicament per l'elevat cost de l'hora de vol ( uns 28.000 €) i habitualment està estacionat a l'aeroport de Hostomel (https://lnkd.in/dDXy6R95).
L'any 2017, la Industry Corporation of China, volia adquirir fins a 1.000 Antonov An-225 pel seu programa de llançament de satèl·lits artificials.
https://lnkd.in/d6qH9HZ7
Ramon Gallart
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada